Aplikovaný marketing - Milan Oreský

9.41 €

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.

Podobné produkty

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov...
9.41 €
V predkladanej učebnici práva obchodných spoločností a družstva je objasňovaná matéria vzťahujúca sa na problematiku obchodných spoločností a družstva, pod jednotiacim pojmom „korporácia" v zmysle všeobecných princípov a zásad súkromného práva, ktorými je možné...
25.27 €
Metóda, pri ktorej sa používajú svalové testy na odhalenie hlbších príčin problémov a ciest vedúcich k ich odstráneniu. Kniha podrobne popisuje 33 takýchto testov aj presné návody na nápravu. ČB sprievodné ilustrácie. Ďalej tu nájdete prehľad histórie a vývoja...
16.88 €
Vztah aplikované psychologie a psychologie jako takové lze připodobnit ke vztahu mezi užitým uměním a uměním obecně. Monografie mapuje uplatňování teoretických psychologických poznatků při praktické činnosti, například v oblasti sociálně psychologického výcviku...
6.54 €
Časopis se zaměřuje na vybraná témata aplikované lingvistiky, interdisciplinární oblasti popisu jazyka a metodologické otázky s tím spjaté.
8.93 €
Třetí vydání učebního textu pro studenty Farmaceutické fakulty UK. Učebnice je rozdělena do šesti kapitol, jejichž tématy jsou funkce jedné proměnné, derivace, integrály, funkce více proměnných, matice, numerické metody.
7.14 €
Úvod do makroskopické teorie elektromagnetického pole.Kniha je určena všem teoreticky zaměřeným elektroinženýrům a zejména pak studentům bakalářských a inženýrských studijních programů na elektrotechnických fakultách.
22.28 €
Za deset let se autor setkával s architekty z více jak 140 zemí světa, ale nepotkal ani jediného, který by dokázal odpovědět na otázku, co je to psychologie architektury. Rozhodl se tedy vrátit na univerzitu, založit vědecký tým Aplikované Psychologie Architektury...
11.16 €