Varázslatos napkelet - Varga Csaba Béla

5.78 €

A könyv különleges, spirituális utazásra hív Ázsiába, e látszólag oly távoli világrészre. Beleolvasva elindulhatunk a boldogsághoz vezető ösvényen. Vakmerő utazóként elmerülhetünk az indiai utcák és bazárok szemkápráztató forgatagában. Bepillantunk azoknak a templomoknak és ásramoknak a kapuján, amelyeket néha csak résnyire nyitnak ki a kívülállók előtt. Láthatjuk, mennyire fontos ma is a szerencsés reinkarnáció a hívő indiaiaknak és a kínaiaknak. Agrában megismerhetjük a Tádzs Mahál sötét titkát, Alláhábádban elvegyülünk a szent fürdőzésre készülő sokmilliónyi zarándok között. Feltárul előttünk az indiai titkos társaságok és kultuszok múltja és jelene. Kambodzsában eljutunk a khmer királyok ősi templomaiba, majd Angkor Vat hindú domborművei közül utunkat a legősibb indiai vallás szent városaiban folytatjuk. A múltba nézve tanúi lehetünk a gyilkos thagík tündöklésének és bukásának, a halottégető ghátokon megnézzük a félelmetes remeték szertartásait, és több ezer éven át tartó útra kísérjük el a három nagy indiai boszorkány-testvériség tagjait. Találkozunk az elfelejtett indiai zsidó közösség utolsó képviselőivel is. Amritszárban, az Aranytemplom árnyékában megtudjuk, hogy hogyan készültek egy új világkorszak érkezésére a fehér szikhek. A pandzsábi síkságról ösvényük a Himalája hegycsúcsai között vezet tovább. Feltárulnak szemünk előtt a tiltott városok, Sambala és a félelmetes Agarthi titkai. Nepálban találkozunk az élő istennővel, Bhutánban pedig tanúi lehetünk, hogyan őrzik a hagyományokat a sárkánykirályok. Misztikus helyek, szent emberek és titkos közösségek Indiai utazásunk nem lenne teljes, ha nem pillantanánk be Ammá, az Ölelő Anya ásramjába is. Kínában egy újabb, titokzatos világot ismerhetünk meg. Feltárulnak előttünk a félelmetesnek tűnő, gyakran félreértett kínai titkos társaságok titkai. Megtanuljuk, hogyan különböztessük meg egymástól a spirituális közösségeket és a triádok maffiózóit. Láthatjuk, milyen buddhista és taoista hagyományok határozzák meg ma is a sok százmillió kínai életét. A kínai tradíciók közül feltárul előttünk a sárkányok kultusza, az Ég és a Föld harmóniája, benézünk az istenségek birodalmába és a kínai poklokba, miután megkönnyebbülve elmerülhettünk az éhes szellemek ünnepét kísérő szemkápráztató forgatagban. A könyv hasznos tanácsokat ad arra nézve is, hogy kerülhetjük el zarándoklatunk vagy felfedező utunk során a kellemetlens

Podobné produkty

5.78 €
6.45 €
A Betűvető Iskolában hangversenyre készülnek a tanulók, minden kisállat szorgosan gyakorol a hangszerén. Ám amikor Nelli, a tehetséges kiscica énekelni kezd, borzasztó hangzavar alakul ki. A hangjegyek hirtelen eltűnnek a kottákból, és kis idő múlva az egész...
3.95 €
A Varázslatos éj sötétjében öltöztesd fel színekkel az éjszakában kóborló állatokat!
4.6 €
A színezés kicsikre-nagyokra jó hatással van: kikapcsol, ellazít, megnyugtat, közben pedig fejleszti a koncentrációs képességet és a kreativitást. Engedd szabadon a képzelőerődet és keltsd életre a benned rejlő művészt! A színező minden oldalát glitterek díszítik,...
8 €
Tündérföld az egyszarvú otthona; minden napra jut egy kedves csoda. Húzd ki, forgasd, told el a kart, és kezdődik a sok kaland.
7.66 €
Az esetlen kis „csenő manóból” karizmatikus varázslóvá váló Tom Felton gyerekkora minden volt, csak hétköznapi nem. Korán hírnevet szerzett, és mindössze tizenkét évesen hirtelen a rivaldafényben találta magát, amikor megkapta a Harry Potter-filmek Draco Malfoyának...
16.48 €
Mesés útra hívunk a sellők csodálatos birodalmába: kalandozz velük a tengerek és óceánok kristálytiszta vizében. Tedd színessé a sellők világát az ajándékba kapott színes ceruzák segítségével!
5.52 €
A kötet a világ minden tájáról származó tündérmeséket gyűjti egy csokorba. Ezek jellegzetes, egymástól elütő néphagyományokat elevenítenek meg, és egytől-egyig egyformán lebilincselőek. A történetek rövidek, élvezetesek és kalandosak, tele feledhetetlen szereplőkkel....